Tuesday 11 October 2011

Akhirnya...

Akhirnya...keluar jugak novel ni...actually,aku dh lame tggu smbungan kepada novel Mantera Hitam ni iaitu Raungan Mantera..aku dh agak yg novel Mantera Hitam pasti akan ada smbungannyer memandangkan ending citer mantera hitam tergantung xbertali...ni merupakan novel kedua saudara Serunai Faqir dan aku rse percubaan beliau untuk buat novel menjadi dan dia merupakan penulis novel yg kedua aku minat slps penulis Ramlee Awang Murshid...aku bru smpat bace beberapa helai muka surat novel ni memandangkan lately ni bnyk plak novel2 yg aku bli dan sumernyer tggu turn utk dibaca..sebelom ni aku baca novel Jejawi Tua...kulit muka jer gempak,citer cm hampeh jer,bnyk sgt tergantung...tu lah org nak buat citer hantu,dia pun nk buat gak tp garapan dan jln citernyer nth aper2...geram aku...dh rse fobia nk beli novel hantu....bkn takut nk bce tp olahan citer tu ntah aper2...fokus aku slps ni hnya utk kumpulkan koleksi novel2 Ramlee Awang Murshid...novel yg sdg aku cari skrg ni adalah MANDATORI...

No comments:

Post a Comment